Klachtenregeling

Klachtenregeling

We vinden het belangrijk om u de best mogelijke tandheelkundige zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Het is ons streven om alle klachten in goed overleg met u en naar tevredenheid op te lossen. Hieronder kunt u lezen welke stappen u als patiënt kunt nemen als u een klacht heeft (klachtenregeling).

Wat te doen bij een klacht?

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn, dan kunt u een klacht indienen. Hier leest u welke mogelijkheden wij u daarvoor bieden.

  1. Als u ergens niet tevreden over bent bespreek dit dan. Blijf er niet mee lopen. Bespreek de klacht liefst direct met de betreffende behandelaar. Of maak een afspraak met de officemanager of tandarts-directeur van de praktijk. Meestal lost dit veel onduidelijkheden op en vindt u samen een oplossing. Wij streven ernaar om alle klachten in goed overleg binnen de praktijk op te lossen. Dat is voor iedereen het meest plezierig en het beste voor uw behandelrelatie.
  2. Wanneer het echt niet lukt om een klacht samen met uw tandartspraktijk op te lossen, dan kunt uw zich wenden tot de onafhankelijke Geschilleninstantie Mondzorg. U kunt uw klacht indienen bij deze onafhankelijke geschilleninstantie. Hieraan zijn wel kosten verbonden. De zorgaanbieder moet zich houden aan de uitspraak van de geschilleninstantie. Ook kunt u zich wenden tot de ANT waar wij bij zijn aangesloten.

START TYPING AND PRESS ENTER TO SEARCH